Sõbrad! Uhkeldan ühe väikese asjaga, mis tegelikult peegeldab Tuleva kogukonna jaoks suurt ja olulist asja.
Help Scout – platvorm, mida kasutame liikmete ja klientidega e-kirja suhtluse haldamiseks, kuulutas täna Tuleva “Customer Service Awards” vääriliseks. Nende andmed näitavad, et tuhandetest Help Scoutiga kliendituge korraldavatest ettevõtetest oleme 25 kõrgeima rahulolu skooriga inimestele suunatud ettevõtte seas!
Kes on meiega [email protected] aadressil suhelnud, on saanud meid hinnata skaalal “suurepärane”, “ok”, “kehv” (great, ok, not good). Sel aastal hindeid andnud inimestest on tervelt 94 protsenti hinnanud oma kogemust “suurepäraseks”!
Ma olen veendunud, et see näitab vähemalt sama palju Tulevas kogujate kogukonna konstruktiivset ja toetavat suhtumist Tuleva tiimi kui meie liikme- ja kliendisuhtluse kvaliteeti. Aga me tõesti pingutame selle nimel, et iga inimese küsimused saaks mõtestatud vastused ja liikmete ideed-ettepanekud tõsiselt arvesse võetud.
Meil on kindel põhimõte: Tulevas vastavad küsimustele kõik töötajad eesotsas minu ja teise juhatuse liikme Mariga. Pole roboteid ega robotlikku kõnekeskust. Ainult nii saame olla veendunud, et me tõesti saame aru, mis on meie inimeste vajadused ja takistused raha kogumise eesmärkide saavutamisel.
Sellest aastast on siiski üks asi muutunud. Telefoni- ja e-maili suhtlust koordineerib nüüd kontorijuht Pirje Keeroja, kes liitus meie tiimiga jaanuaris. Tema vastab ise järjest suuremale osale küsimustest ja hoolitseb, et teised tiimikaaslased spetsiifilisemad probleemid mõistliku ajaga ära lahendaksid.
Täna on hea põhjus esile tõsta Pirje kiiret õppimisvõimet, järjest tugevamaid teadmisi ja siiralt hoolivat suhtumist. Aitäh, Pirje!
Ja nagu ikka: kui sul on küsimusi või mõtteid, ära kõhkle meile märku andmast. Kirjuta [email protected] või helista 644 5100.